גמליאל: "ניתן למצוא פלטפורמה לשלטון משותף בממשלת אחדות"

מחר נחגוג בכותל המערבי טקס בר מצווה לניצולי שואה. אלו אנשים שלקחו להם את כל הילדות, לא נתנו להם לחגוג את הבר מצווה, בשנים האלו הם היו צריכים לשרוד את עצם הקיום שלהם
ישראל פריי No Comments on גמליאל: "ניתן למצוא פלטפורמה לשלטון משותף בממשלת אחדות"

על רקע השמועות אודות סגירת תיק החקירה נגד הרצוג ועל המו"מ המתקדם בין מפלגתו לנתניהו, אומרת השרה גילה גמליאל מ'הליכוד' כי היא תומכת בממשלת אחדות, כזו שתתבסס על המדיניות של הליכוד: "חובתנו למצוא מקום ודרך לשמור את הפינה הזאת על כל אתגריה"

מחר נחגוג בכותל המערבי טקס בר מצווה לניצולי שואה. אלו אנשים שלקחו להם את כל הילדות, לא נתנו להם לחגוג את הבר מצווה, בשנים האלו הם היו צריכים לשרוד את עצם הקיום שלהם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יחד עם השמועות על סגירת תיק החקירה נגד יו"ר 'המחנה הציוני' יצחק הרצוג, הולכות וצוברות תאוצה הערכות והפרשנויות כי קרובה כניסתה של מפלגתו לקואליציה. הערב, ב'מהדורה המרכזית' ב'קול חי', הייתה זו השרה גילה גמליאל מ'הליכוד' שהשמיעה בקולה קריאה ברורה למפלגת 'המחנה הציוני' ומאידך לחברי מפלגתה, להקמת ממשלת אחדות לאומית.

"אני באופיי – ואומרת זאת לאורך שנים – בעד ממשלת אחדות. הנה עכשיו סיימנו את פסח והמימונה, המסמלים את האחדות ואת האחווה בין כל החוגים והפלגים בעם. זה חשוב גם ליציבות השלטונית, שלא צריכים לדאוג כל הזמן על שלמותה של קואליציה צרה".

האם את לא חוששת מהאג'נדה שמביאה אתה המפלגה?

"הם יכנסו רק במידה ויש את ההבנה והתובנה כי תנועת הליכוד היא זו שמובילה את הקואליציה והעומד בראשה בנימין נתניהו. לא מובילים כעת מדיניות הפוכה מהמדיניות המוגדרת של הממשלה. אני כן חושבת שאפשר למצוא את המאחד, ע"מ למצוא פלטפורמה של שלטון משותף. זה אפשרי אם יש רצון טוב. מקווה שזה מה שנתבשר בו עם תחילת השנה לפי התורה".

יכול להיות שתיאלצו לוותר על תיקים?

"לא בטוח. יש הרבה תיקים אצל ראה"מ. אפשר למצוא". על שר האוצר כחלון, אמרה השרה, "יש לנו שר אוצר מהטובים שהיו כאן, אם לא הטוב. לא בטוחה שאותו צריך להחליף, ובכל מקרה, אני לא ממנה ולא מפטרת. צריך לזכור, אנחנו פנינה דמוקרטית במקום שסביבנו כולם אוכלים לא רק אותנו אלא בינם לבין עצמם. חובתנו למצוא מקום ודרך לשמור את הפינה הזאת על כל אתגריה".

לסיום, סיפרה השרה גמליאל על אירוע מרגש שהיא תשתתף בו מחר. "מחר נחגוג בכותל המערבי טקס בר מצווה לניצולי שואה. אלו אנשים שלקחו להם את כל הילדות, לא נתנו להם לחגוג את הבר מצווה, בשנים האלו הם היו צריכים לשרוד את עצם הקיום שלהם. זה טקס מרגש מאין כמותו להחזיר חלק נשכח מהחיים ולתת את האפשרות לחגוג בכותל עבור חלק מהם זו גם הפעם הראשונה שהם מניחים תפילין".

"זה מחמם את הלב וזה גם תזכורת עבורנו על הדברים שמובנים וברורים מאליהם אצלנו כאן בארץ ועד לפני לא הרבה שנים היה בלתי אפשרי, ובמקום לחגוג אנשים נלחמו על חייהם ועל שרידותם".



0 תגובות